Suntem o agenție software cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de soluții digitale pentru provocările de business. În această călătorie am dezvoltat o pasiune pentru tranziția spre gestionarea electronică a documentelor.
Am început în 2012 cu dezvoltarea unei soluții de arhivare electronică a documentelor, 100% compatibilă cu legislația românească. A urmat dezvoltarea unei soluții de management integrat a documentelor electronice, în orice format, fie el editabil, de tip imagine, audio sau video. Al treilea pas a fost dezvoltarea unei soluții de tip ERP, care permite un management avansat a resurselor, a relațiilor interne și cu parteneri externi dintr-o organizație.
Cel mai recent pas a fost parteneriatul cu platforma Infocert, care ne-a permis să dezvoltăm soluția proprie de semnare digitală a documentelor. Oferim astfel până și celor mai mici business-uri o experiență 100% digitală în generarea, semnarea și păstrarea documentelor în condiții de maximă siguranță, rezervată până acum doar marilor companii.
Experiența digitală presupune provocări de securitate. Avem experiența și maturitatea de a oferi condiții de maximă siguranță pentru ca documentele tale să rămână confidențiale. Fără niciun compromis, respectând standardele legale europene și de bune practici din domeniu.
Partenerii tăi de încredere
Diferența mysign? Îți oferim cele mai bune metode de semnături digitale, de la cele simple la cele certificate, respectând în același timp standardele eIDAS, UETA și eSign Act. Menținem o experiență de utilizator digitală de neegalat fără a compromite securitatea.
Află cum te poate ajuta mysign și bucură-te de toate funcționalitățile!
Curios cum funcționează?
Vrei să discutăm?